ÚvodO společnostiAktualityIGNÁC slaví 7 let: Jak se proměnil náš inteligentní sjednavač autopojištění?
6. prosince 2024 | Rubriky: Aktuality
7. prosince 2024 uplyne přesně sedm let od spuštění systému IGNÁC - revolučního sjednavače autopojištění. Jeho start jsme symbolicky spojili s výročím narození Ignáce Šustaly, zakladatele Kopřivnické vozovky - později Tatry, po kterém je pojmenován. Dnes s hrdostí slavíme další významné úspěchy a rekordy, kterých IGNÁC dosáhl.
IGNÁC dokázal za rok 2024 sjednat už 50 000 pojistných smluv. V roce 2021 jsme s ním slavili produkci ve výši 150 milionů Kč. Dnes, o tři roky později, jsme dvojnásobní - překonali jsme hranici 300 milionů Kč produkce, což jen potvrzuje, jaký význam má tento nástroj pro síť INSIA a její klienty.
Od spuštění před 7 lety sjednavač Ignác poradcům INSIA pomohl s uzavřením cca 227 000 smluv v celkovém objemu 1 215 000 000 Kč!
IGNÁC není jen běžný porovnávač pojištění. Je chytřejší než jiné sjednavače, protože využívá prvky umělé inteligence a neřadí nabídky pouze podle ceny pojištění. Sám inteligentně vytvoří komplexní přehled a doporučí poradci nejvhodnější variantu pro klienta. Byl navržen tak, aby finančním poradcům ze sítě INSIA co nejvíce usnadňoval práci. Smlouvu přes něj sjednáte během chvilky, navíc se automaticky vygeneruje Záznam z jednání, a to plně online.
A jaké produkce dosáhne šikovný poradce INSIA? Náš rekordman v roce 2024 k dnešnímu dni (k 6. 12. 2024) uzavřel jen s Ignácem úžasných 2 986 smluv. Pokud mu tedy Ignác pomohl zkrátit čas na porovnání kalkulací u každého obchodu byť o pouhých 10 minut a nemusel trávit dalších 10 minut sepisováním Záznamu z jednání, pak s Ignácem ušetřil více jak 41 dní svého času.
Rok 2024 byl v oblasti autopojištění silně ovlivněn změnou legislativy - nový zákonem o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla 30/2024 Sb. a maximální úsilí jsme tak museli věnovat přípravě nových platebních metod u všech pojišťoven.
Poradci INSIA mají k dispozici i mobilní aplikaci Ignác Mobile na focení vozidel pro pojišťovny, která je navíc rovnou napojená na smlouvy, a tak výrazně usnadňuje celý proces sjednávání havarijního pojištění ojetých vozidel.
Další výhodou je také propojení s aplikací AutoMobil, kterou dnes využívá už 12 000 klientů INSIA. Tato aplikace klientům umožňuje mít všechny důležité informace o vozidle a pojištění na jednom místě.
IGNÁC není jen o sjednávání smluv. Pomáhá budovat vztahy mezi poradci a klienty díky personalizovaným emailům a video emailům, které klientům přehledně shrnují sjednané pojištění a nabízí další možnosti. Tento přístup zajišťuje, že vztah mezi klientem a poradcem nekončí podpisem smlouvy.
IGNÁC se neustále vylepšuje. Plánujeme další novinky, které pomohou poradcům poskytovat ještě lepší služby. INSIA dlouhodobě klade důraz na technologickou podporu svých poradců a IGNÁC je jasným důkazem, že jsme v tomto směru vždy o krok napřed.
Děkujeme všem makléřům a klientům, kteří s IGNÁCEM pracují. Díky vám může tento revoluční nástroj růst a pomáhat ještě více!
Vaše INSIA
Potřebujete poradit s pojištěním? Neváhejte kontaktovat naše profesionály ze sítě INSIA.
Jste pojišťovací profesionál a zajímá vás spolupráce s INSIA?
Pojišťovacím, hypotečním, finančním a investičním profesionálům poskytujeme top nástroje, služby, zázemí a servis. 1 600 profesionálů působí v síti INSIA jako nezávislí a svobodní podnikatelé. Širokou nabídku poskytovaných služeb doplňuje unikátní software YETI a další nástroje a aplikace, speciálně námi vyvinuté pro efektivní práci pojišťovacího a finančního zprostředkovatele.